وصیت نامه

سلام عشقم میخوام وصیت کنم...نرو...گوش بده!!!

شاید فردا نباشم پیشت.

عشقم؟!!!

اگه من مردم...

اومدی دیدی دارن میشورنم...

گریه نکنیا...

من ناراحتیتو میبینم نفسم بند میاد چه برسه به گریه...

عشقم؟!!!

به من دست نزنیا...

میگن به مرده دست زدن شگون نداره...

عشقم؟!!!

من طاقت تنها بودنتو ندارما...

تا چهلمم صبر کن بعد برو از تنهایی در بیا...

منم فراموش کن...

فقط هر چند وقت یه بار یه فاتحه برام بخون...

همین...

قربون چشات برم...

عشقم هیچ چیزی تو دنیا بجز صدای تو آرومم نمیکرد...

بین خودمون باشه ها (به خاطرت اشک ریختم ولی فدای سرت)...

عشقم میدونی من گل رز مشکی دوس دارم پس اگه میشه آخرین باری که میای برام بیار...

راستی خیلی دوستت دارم..

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.